pondelok 14. novembra 2016

Postele z paliet pre najmenších




Zdroj: http://101pallets.com/pallet-bed/kids-pallet-bed/

2 komentáre:

  1. Tie detské postieľky z paliet sú super! Klasické postele z paliet som už videl niekoľkokrát, ale takto pekne urobené detské postele ešte nie. Super nápad, to sa mi naozaj veľmi páči. :) Ešte chýba dať nad postieľku nejaký pekný ručne robený lapač snov a myslím si, že by to bolo úplne perfektné.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nábytok z paliet sa mi veľmi páči. Jednu chvíľu som mal taký plán z toho urobiť nejakú sedačku k nám do obývačky. Nakoniec z toho ale zišlo a kúpili sme si odtiaľto takú veľkú rohovú. Nejaké palety ale stále k dispozícii mám a hovoril som si, že by z toho možno šlo urobiť napríklad nejaké posedenie pod pergolou. To by nemuselo byť zlé.

    OdpovedaťOdstrániť